Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Υποψήφια του συνδυασμού «Όλοι μια γειτονιά» Ονομάζομαι Κολυβά Μαρία του Παναγιώτη, είμαι άνεργη μεταπτυχιακή φοιτήτρια, 28 ετών. Έχω μεγαλώσει στην Αγία Βαρβάρα, την οποία άφησα για λίγα χρόνια όταν έφυγα το 2004, για να σπουδάσω στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο τμήμα Κοινωνιολογίας. Στη συνέχεια, επέστρεψα στον τόπο μου και συνέχισα τις σπουδές μου στον κλάδο των ΜΜΕ στο Επαγγελματικό Εργαστήρι Δημοσιογραφίας. Αργότερα, παρακολούθησα τα μετεκπαιδευτικά προγράμματα «Ειδική Αγωγή» και «Συμβουλευτική των Εξαρτήσεων» του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο συνεχίζω τις σπουδές μου στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα με θέμα «Έρευνα στην Τοπική Κοινωνική Ανάπτυξη και Συνοχή» του Πανεπιστημίου Αιγαίου με εξειδίκευση στον κλάδο της Εγκληματολογίας και συγκεκριμένα με ερευνητικό αντικείμενο την «Παραβατικότητα εντός των σωφρονιστικών ιδρυμάτων». Η επιλογή του μεταπτυχιακού μου ως προς την Τοπική Κοινωνική Ανάπτυξη δεν είναι τυχαία, καθώς ασχολούμαι με τα κοινά (και την τοπική ανάπτυξη) από το 2011, όταν εκλέχθηκα Πρόεδρος Τοπικού Συμβουλίου Οινόης στο Δήμο Μάνδρας-Ειδυλλίας. Παράλληλα όμως, η επαφή μου και η ενημέρωση για τα προβλήματα της Αγίας Βαρβάρας, δε σταμάτησαν να υπάρχουν όλα αυτά τα χρόνια. Με την ευκαιρία που μου δίνεται στις επικείμενες εκλογές του Μαΐου, θέλω να αγωνιστώ για το καλύτερο αυτού του τόπου όπου πάντα αγαπούσα και αγαπώ, συμμετέχοντας στο συνδυασμό του Θεόδωρου Βασιλάκου, στο πρόσωπο του οποίου διακρίνω έναν ικανό, έμπειρο, δυναμικό και πάνω απ’ όλα ειλικρινή και ανθρωπιστή, μελλοντικό Δήμαρχο της Αγίας Βαρβάρας. Στόχος μου τέλος, δεν είναι μόνο η νίκη του συνδυασμού μας αλλά να γίνει μέσω αυτής, μια νέα αρχή για το Δήμο της Αγίας Βαρβάρας. Η επόμενη μέρα των εκλογών να βρει το Δήμο με επικεφαλής το Θεόδωρο Βασιλάκο και παρέα του δυναμικά , ικανά στελέχη που πάνω απ’ όλα θα αγαπούν και θα παλεύουν για το καλό της πόλης, με διαφάνεια και σταθερότητα. Δεσμεύομαι προσωπικά με αρχηγό τον υποψήφιο Δήμαρχό μας Θεόδωρο Βασιλάκο αλλά και τους υπόλοιπους συνυποψήφιους, να προσπαθήσουμε να εξασφαλίσουμε στους πολίτες της Αγίας Βαρβάρας, ασφάλεια, κοινωνική μέριμνα και αναβάθμιση της περιοχής, μέσω της εκμετάλλευσης προγραμμάτων ανάπτυξης που θα ωφελούν σίγουρα την πόλη αλλά κυρίως τους πολίτες της. Τα αύριο της πόλης θα δε θα θυμίζει σε τίποτα το άσχημο χθες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου